UDRZBA
November 2011 :
rozhodol som sa pred zimou vymenit chladiacu kvapalinu a olej + filter.
mnozstvo oleja pri vymene: vymena oleja a filtra : 2.6 litra
mnozstvo chladiacej kvapaliny pri vymene: motor + chladic 1.58 litra, rezervna nadrzka : 0.38 litra
zaroven som vymontoval nadrzku chladiacej kvapaliny a vycistil som ju od roznych usadenin. chladiaca zmes uz je namiesana, netreba ju riedit, len naliat.
este ocistit polove nastavce a baterka ide na zimu na udrzovaciu nabijacku OptiMATE.
teraz hladam info o baterke a je to japonsky original z prvovyroby :
Furukawa Battery, Price: ¥13,000 tax incl., €121.68 .-
Compatible form GS YUASA [YTZ12S] with other companies.
The specifications voltage: 12V. Capacity: 11Ah(10HR).
Dimensions (mm) length: 150/ width: 87/ height: 110.
Weight: 3.7kg. It has been charged a liquid case.
The security period from a sale day six months or
Either early time of 10,000km.
A product made in Furukawa Battery.
http://global.rakuten.com/en/store/aida-sangyo/item/743481/
April 2012 :
kupil som novy papierovy vzduchovy filter (25 euro v Honde....bauuuuu). ten stary uz mal neviem kolko najazdene,
(pozri detailne foto). vyutieral som olej z odfuku klukovej skrine, supol som tam filter a motorka ide jak nova !
chvilku som spekuloval aj na K&N filtrom, ale ked som cital, ze papierovy sa ma menit kazdych 12 000 mil,
alebo 19 200 kilometrov. kedy ja tolko najazdim ?? tolko volneho casu nemam... ;-(
tak som dnes pozrel na sviecky. hlasili cely weekend dazdik, tak som si dal monterky, zobral som fotak
a trocha som sa na garazi "zabaval". sviecky vyzeraju byt v poriadku. su to NGK DPR8EA-9. Pozeram,
ze v manual od Hondy doporucuje sviecky DPR6EA-9 a pre jazdu vysokou rychlostou DPR7EA-9.
Ale ja som nasiel v motore DPR8EA-9, ktore namontoval predchadzajuci majitel. Nez sa motor a sviecky
zohreju, trocha to s 8EA "cinká". Kupil som teda 7EA a uvidim...
2012, oktober
pomaly ide zima, tak som vymenil olej pred sezonou. nech si hovori kto chce a co chce, ale su cez zimu v motore nove proti korozivne latky v oleji.este posledna jazda pred zimou s novym olejom a filtrom. teraz mozem pokojne cakat na jar. nove sviecky by mali prist az o 3000 km, ale ked uz boli kupene a babral som si ruky okolo masiny, tak som ich tam supol. na jar, ked pride teplo a budem len jazdit a zahanat abstak, tak nech termin vymeny nepresvihnem. akurat treba mat dobre dlhy nadstavec, aby ich clovek vymontoval. stare sviecky vyzeraju dobre. este pridavam info o znaceni sviecok NGK :
2012, november
uz sa neda jazdit, ale pocasie je este fajn (nie je zima na prstiky), tak sa nudim a napadlo ma rozobrat prednu brzdu a skontrolovat ju. popri tom vymenim brzdovu kvapalinu a pozriem sa na valceky, tesnenia a na brzdove dosticky. nakoniec nebolo ani co cistit. stara brzdovka bola dobra -ziadne usadeniny (ale pre istotu isla prec ), dosticky maju dostatocnu hrubku. tesnenia na valcekoch boli tiez v poriadku. nuz, istota je istota, zvlast ked bude treba mocne zatiahnut za brzdovu packu.
2013, februar, 35 517 km
tak prisiel cas, aby stara predna pneu Dunlop 555 odisla do dochodku. dlho som cital recenzie. kazdy doporucuje nieco ine. amerika nabehla na vlnu sympatii k Michelin Commander II, dalsi zase nedaju dopustit na Avon Cobra, Pirelli Route 66...ja som kupil METZELER ME 880 MARATHON za 89 euro aj s dopravou pred dvere domu. DOT je 2612 a rozmer 120/90 - 17 M/C 64 S. niektore pneu sa robia bezdusove - TL, ine s dusou - TT. vykorculovat z tohto maleho chaosu nie je lahke. kto by potreboval vediet typ a rozmer duse, pridal som sem informacny obrazok.